Reklamace

Reklamační podmínky jsou součástí Obchodních podmínek, které doporučujeme prostudovat před zahájením reklamace.

Pro zjednodušení vyplnění reklamace, prosím vyplňte Vaši emailovou adresu. Následně ve schránce naleznete email, který Vám pomůže s reklamací zboží.

 

 

Jak postupovat když...

1 Je přijaté zboží poškozené

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztrhaná, promočená), ihned sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte!

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, napište podrobnosti na reklamace@ministerstvohracek.cz, kde Vám poradíme jak dále postupovat.

2 Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište podrobnosti na reklamace@ministerstvohracek.cz, kde Vám poradíme jak dále postupovat.

3 Zboží je nefunkční

K posouzení reklamace je nutné zaslat nefunkční zboží na adresu Siles Group s.r.o., Hlavní třída 2020/28, 737 01 Český Těšín nebo předat osobně na prodejně.

Upozornění

Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství. V případě, že se zboží skládá z velkého množství dílů-příslušenství, informujte se u prodejce jaké díly je nutné k reklamaci předat.

 


 

Jak na reklamaci

K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a stručný popis závady. Pro zjednodušení reklamace doporučujeme použít reklamační list.

Reklamační list(PDF)