Vážení zákazníci, i v tomto těžkém období náš e-shop nadále funguje. Každý den balíme a odesíláme všechny objednávky k vám domů. Chtěli bychom vás ujistit, že dodržujeme bezpečnostní opatření na maximum! Z důvodu ochrany zdraví řidičů přepravních služeb, nelze zboží objednat na dobírku.

Reklamace

Reklamační podmínky jsou součástí Obchodních podmínek, které doporučujeme prostudovat před zahájením reklamace.

Pro zjednodušení vyplnění reklamace, prosím vyplňte Vaši emailovou adresu. Následně ve schránce naleznete email, který Vám pomůže s reklamací zboží.

 

 

Jak postupovat když...

1 Je přijaté zboží poškozené

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztrhaná, promočená), ihned sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte!

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, napište podrobnosti na reklamace@ministerstvohracek.cz, kde Vám poradíme jak dále postupovat.

2 Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište podrobnosti na reklamace@ministerstvohracek.cz, kde Vám poradíme jak dále postupovat.

3 Zboží je nefunkční

K posouzení reklamace je nutné zaslat nefunkční zboží na adresu Siles Group s.r.o., Hlavní třída 2020/28, 737 01 Český Těšín nebo předat osobně na prodejně.

Upozornění

Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství. V případě, že se zboží skládá z velkého množství dílů-příslušenství, informujte se u prodejce jaké díly je nutné k reklamaci předat.

 


 

Jak na reklamaci

K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a stručný popis závady. Pro zjednodušení reklamace doporučujeme použít reklamační list.

Reklamační list(PDF)