Reklamace

 

Nejste spokojení s našim produktem? Pokud chcete reklamovat nebo vrátit produkt, zadejte prosím níže Váš email:

 

 

Děkujeme,

Váš tým MinisterstvoHraček.cz

 

 

Reklamační podmínky jsou součástí Obchodních podmínek, které doporučujeme prostudovat před zahájením reklamace.

 

Jak postupovat když...

  • 1. Je přijaté zboží poškozené

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztrhaná, promočená), ihned sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte!

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, napište podrobnosti na reklamace@ministerstvohracek.cz, kde Vám poradíme jak dále postupovat.

  • 2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište podrobnosti na reklamace@ministerstvohracek.cz, kde Vám poradíme jak dále postupovat.

  • 3. Zboží je nefunkční

K posouzení reklamace je nutné zaslat nefunkční zboží na adresu Siles Group s.r.o., Hlavní třída 2020/28, 737 01 Český Těšín nebo předat osobně na prodejně.

Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství. V případě, že se zboží skládá z velkého množství dílů-příslušenství, informujte se u prodejce jaké díly je nutné k reklamaci předat.

K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a stručný popis závady. Pro zjednodušení reklamace doporučujeme  zadat emailovou adresu výše a nebo využít reklamační list.

Reklamační list(PDF)