Reklamace

Reklamace

Reklamační podmínky jsou součástí Obchodních podmínek, které doporučujeme prostudovat před zahájením reklamace.

Jak postupovat když...

1. Je přijaté zboží poškozené

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztrhaná, promočená), ihned sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte!

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, napište podrobnosti na info@ministerstvohracek.cz, kde Vám poradíme jak dále postupovat.

2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište podrobnosti na info@ministerstvohracek.cz, kde Vám poradíme jak dále postupovat.

3. Zboží je nefunkční

K posouzení reklamace je nutné zaslat nefunkční zboží na adresu Siles Group s.r.o., Hlavní třída 2020/28, 737 01 Český Těšín nebo předat osobně na prodejně.

Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství. V případě, že se zboží skládá z velkého množství dílů-příslušenství, informujte se u prodejce jaké díly je nutné k reklamaci předat.

K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a stručný popis závady. Pro zjednodušení reklamace doporučujeme použít reklamační list.

Reklamační list(PDF)